Ceramics and its Dimensions: Shaping the Future -näyttely Ljubljanassa

07.05.2018

Muotoilun laitoksen kiertävä näyttely avautuu ensi viikolla kuudennessa kohteessaan Ljubljanassa.

Saija Halko, Hanna-Kaarina Heikkilä ja Tuuli Saarelainen, Spirit of the place, 2016. Kuva: Chikako Harada.

Aalto-yliopiston Muotoilun laitoksen tuottama ja kuratoima Eurooppaa kiertävä "Ceramics and its Dimensions: Shaping the Future" -näyttely avaa ovensa toukokuussa Slovenian kansallismuseossa Ljubljanassa. Näyttely tarkastelee keramiikan tulevaisuutta uusien tekniikoiden sekä materiaalin uudelleenajattelun kautta.

Näyttelyssä on töitä Aalto-yliopiston opiskelijoilta sekä tutkimus- ja opetushenkilökunnalta ja se on osa eurooppalaista Ceramics and its Dimensions -projektia, joka on osittain rahoitettu EU:n Luova Eurooppa -ohjelman kautta.

Näyttelyn avajaiset ovat tiistaina 15. toukokuuta klo 19.00.

Aika: 16.5.-31.7.2018

Paikka: Narodni muzej Slovenije, Ljubljana

Lisätietoa:

Tutkimusassistentti Minerva Juolahti, minerva.juolahti@aalto.fi p. 040 7700 655. Aalto-yliopiston taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu

Näyttelyn verkkosivusto

Näyttelyn blogi